Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Saturday, 12 May 2012

I want you back :(

Dear youu,
Awak, saya nak awak balik. . Saya tau saya sakiti awak dulu and saya tau juga awak dah benci saya. Tapi awak, saya betul betul nak awak. Lama saya tak tengok muka awak, tapi saya tetap ingat awak. And sekarang saya sanggup turunkan ego saya add awak balik. Mesti awak pelikkan? Saya buat semua tuhh sebab saya sayang awak. Awak, please lupa perkara lama. Saya pon dah tak ingat pape pon dengan apa yang abang awak pernah cakap dulu. Sikit pon saya tak ambil hati. Saya tau, mestilah abang nak defend adik dia kann? Saya tak balas, saya tak marah, saya tak buat apa pon sebab saya tau tu salah saya. Saya teringin gila nak terus terang dengan awak apa yang saya rasa sekarang. Tapi saya segan, takkan lah perempuan yang nak mulakan duluu kann? Awak, first like awak tuh pon dah buat saya gembira nih kan pula kalau awak PM saya? Of course terlebih lebih lah gembira saya. Awak, saya menyesal sangat sebab tak hargai awak dari mula lagi. Bila saya dah kehilangan awak baru saya sedar. Bodo kan saya? Oke, saya tahuu. Tapi awak, saya memang tak boleh tipu perasaan saya. Hati saya sebenarnya dah tak tertahan tahan dah nih. Tapi, saya tetap kena tahan jugak. Awak, kalau perasaan saya sama dengan awak, please awak bagitahu saya! Dah tertanggung siksa menahannya awak. Really saya nak bagitahu awak, tapi mesti awak kata saya nih dah lah sakiti awak dulu tetiba sekrang terhegeh hegeh dekat awak balik. Kann? Awak, maafkan lah saya. Saya nak awak balik. Please.

With love,  Aqies Havock
#Awaktakmungkinbaca :(

♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann