Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Sunday, 27 May 2012

Hassan's Granddaughter : D




Atas tuh, ala yang comel comel tuh nama dia Nurbalqis. HAHA, Kperasan.
Time nih baru balik dari kenduri terus snap! HAHA :D
Nak story time kat Taman Polo tadi  >.<
Tengah jejalan dengan adik aku, tetiba ada 2 org mamat yg sumpah aku tak kenal tegur aku. Dia cakap "Comel kasut". First dia cakap aku tak berapa dengar, aku pandang ler sekeliling cari siapa yang cakap tuhh. Second dia cakap lagi sekali serentak dengan kawan dia yang sorang tuh "Adik, kasut cutelah". Aku terpandang, rupanya dia sebelah aku jer. Ouh, man! Segan gila aku! *sambil buat muka lenge. Pastuhh, lepas habis satu round Polo aku terjah *setengah jer pon sebenarnya :D Pergi ler makan Laksa. Auww, sedapp! Time tunggu laksa tuhh, ade 3 orang mamat yg bajet berdiri tepi aku. Perghh, dia usha padat siakk! Aku cepat cepat blah dari situ lepas dpt laksa. Lepas makan tuh, aku ajak adik aku nak beli aiskrim. Pastuh, dekat dekat dgn Taman Permainan tuh, mamat 3 org tuh ade. Depe cakap Najwa Latif, Najwa Latif. Aku usha padat depe gelak gelak. Kuat pulak tuhh! Tak malu  betul! Pastuhh, depe nyanyi lagu Cinta Muka Buku terjerit jerit macam org gila terlepas jer tengok -.- Ramai gila pandang aku time tuhh. Mana nak sorok muka nih? Arhhhhhhh! Btw, apesal ramai gila yg gelar aku Najwa Latif? Muka iras? Tak nampak ponn. Suara akuu? Lagilah hampehh! Suara pon macam katak dalam longkang >.< Ape wehh? apee? Boleh gila akuu. Abaikann segalanya sayanggggg.

Aqies :*
#A <3
♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann