Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Friday, 25 May 2012

Best lah jugak : )

Penat wohh! 23 - 25 may aku pergi kem jati diri kat PGA. Best jugak lahh. . Time qiamullai tuh payah sikit. Dgn tido tak cukupnya, bangun awal pulak tuhh. Dalam banyak banyak aktiviti yang paling best time Jungle Trekking! Pergh, mantap habis! HAHA. Aku orang yang paling kotor sekali. Tak habis habis jatuh. Segan siakk! HAHA Perjalanan dalam hutan memang adventure gilalahh! Kena daki bukit nya, turun lurahnya, dengan berselut selut nya, jalan kecik punya gila. Pape pon enjoy. Time redah hutan tuh, mulut aku tak habis habis bebel jer keje. Cakap dah lah benda merapu yang aku sendiri tak ingat ape aku cakap. Oke, meragey! HAHA. Time malam last kiteorang kat sana, kiteorang ade tugasan. Kiteorang kena berucap. Kakak fasilitator tuh pilih btw : ) Malam tuh memang aku untung gila sebab tak kena! HAHA. Kawan kawan aku semua kena : D Kalau ada lagi insyAllah aku pergi lagi.

#Excited lebihh :3
Kbhaii <3
♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann