Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Saturday, 26 May 2012

I try to forget him :\ Ya Allah, help me.

Awak, saya cuba untuk melupakan awak. Saya tahu yang awak bukan milik saya lagi dan saya tahu yang awak takkan jadi milik saya semula. Awak, kenapa susah sangat saya nak lupakan awak? Kenapa  awak menghantui hidup saya? Adakah ni kerana kesalahan saya kat awak dulu? Awak masih tak dapat  nak maafkan saya dengan apa yang saya dah buat kat awak? Awak, saya masih sayangkan awak : ( Saya tahu, semua ni terjadi sebab salah saya jugak. Betapa bodohnya saya sakiti awak. Awak, maafkan saya kerna masih rindu dan sayangkan awak. Awak, kalaulah awak tau yang saya masih nak kan awak balik. Tapi saya sedar yang awak takkan pernah tau. Biarlah saya simpan. Saya dah takde hak ape pon kat awak. Awak layak pilih teman hidup yang lebih baik dari saya. Awak :(

Sincerely, Aqies.
#SA <3
♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann