Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Monday, 8 October 2012

WootWoot xD




Assalamualaikum W.B.T
Hey guys, look at me. I'm freedom now :') Saya dah taknak harapkan siapa siapa lagi. Ibu Noriza cakap " Mencintailah orang yang mencintai kita" Saya tahu dia tak cintakan saya, soo saya rela lepaskan dia. Tapi, ini tak bermaksud saya putus asa untuk dapatkan dia. kalau dia jodoh saya, insyAllah. Saya tahu, dia tahu yang saya cinta dia. And saya tahu jugak dia takkan terima saya balik sebab salah saya sendiri jugak. Takpe, kalau bersabar mesti ade kebaikan kan? hahaha. It's ok it's alright, i'm ok and you alright xD

                                " Ya Allah, kalau dia jodoh saya suatu hari nanti,
                                                 kekalkan perasaanku ini;
                                                  tetapi kalau sebaliknya,
                                         hilangkan dan jauhkanlah perasaanku
                                                                ini. "
Aminnnn :')

                              
                                                                                                                            Aqies 

♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann