
Assalamualaikum W.B.T *AummmmChakkk*
Holla guys, look at there ! He's my boyprengg :D Handsome? NO ! Just a little bit cute right?(bajet speaking jup) ahahahaha
Asyraf Rizal a.k.a Jihoo Acap Mei ♥ Dia kuat mengada. ahahaha. Geli and tak makan ikan. Samalah dengan aku -.- Aku rasa kelakar tentang kitaorang punye birthday. Dia 26 Mac and aku 27 Mac. Jodoh? Maybee. Wkwkwkwkw >< Dia peminat korean gile ! Kipas susah mati -.- hahaha Group ape aku tak ambik tahu :P Dia gentle? Bolehlaa jugak. *ahahaha, soryy babyboo* Tapi, dia stay jauh laa. Keyell (masuk tadika balik laa) *Kuala Lumpur :P Btw, sokey. Cinta jarak jauhkan lagi sweet? Ewohh ^^
Asyraf Rizal a.k.a Jihoo Acap Mei ♥ Dia kuat mengada. ahahaha. Geli and tak makan ikan. Samalah dengan aku -.- Aku rasa kelakar tentang kitaorang punye birthday. Dia 26 Mac and aku 27 Mac. Jodoh? Maybee. Wkwkwkwkw >< Dia peminat korean gile ! Kipas susah mati -.- hahaha Group ape aku tak ambik tahu :P Dia gentle? Bolehlaa jugak. *ahahaha, soryy babyboo* Tapi, dia stay jauh laa. Keyell (masuk tadika balik laa) *Kuala Lumpur :P Btw, sokey. Cinta jarak jauhkan lagi sweet? Ewohh ^^
*puihhh* ahahahaha. Bagi aku dia ni jenis yang simple. No mesej and no call. Kekadang teringin jugak nak dengar suara dia. ahahaha. *It's ok yanggg* haha, ok laa. Jangan tergoda k, nanti aku yang susah xD Dia candidate PMR, doakan dia k. Byeeee :P
Loveyouuu Jihoooo :*
"Ya Allah, kalau dia jodoh hamba,
kekalkanlah hubungan kami. "
Aminnn :D
"Ya Allah, kalau dia jodoh hamba,
kekalkanlah hubungan kami. "
Aminnn :D
Aqies ♥





No comments:
Post a Comment
comment meyh !