Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Thursday, 4 October 2012

Miss you CRUSH ♥







Assalamualaikum W.B.T

Saya mungkin boleh cuba buang awak dari fikiran saya, tapi saya mungkin tak dapat nak buang awak dari hati saya ;(
Weyy, aku sayang gila crush aku sorang ni. Tapi aku dapat rasa yang dia takkan dapat terima aku balik dengan apa yang aku dah buat dekat dia dulu. Ya Allah, kenapa kau adakan perasaan aku dekat dia balik? Aku tahu yang dia tahu aku simpan perasaan kat dia, tapi dia buat don't know jer. Mungkin sebab diamemang betul betul dah bencikan aku. Setiap hari aku cuba nak lupakan dia and berhenti mengharap. Awak, kenapa awak buat saya macam ni? Ni ke cara awak untuk balas dendam kat saya balik? Kalau betul, awak saya mohon hentikan. Sakit awak, tersangat sakit sebab terpaksa tunggu jawapan awak sekian lama awak tetap mendiamkan diri. Kalau awak memang tak dapat nak terima saya balik, awak terus terang mungkin dengan tu saya boleh melupakan and berhenti mengharapkan awak? Please awak, beri jawapan.  Saya masih menunggukan awak, Shafiq Aziz ♥




                                                                                                  Aqies Havock

♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann