Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Sunday, 23 December 2012

Saya comel :*



Assalamualaikum.

Harini aku taktau nak post ape -.- Memandangkan aku tengah blur, ditambah pulak bosan. Soo, aku hanya nak post gambar. Gambar tu baru snap tadi btw. ahahaha Dah bosan aku edit bebanyak macam tu :D Ehemm, aku tahu comel, jangan pandang lame lame k? Takut melting pulak? ahahahaha k merepek :P
Hmmmmm, nak bagitau ni. Buat masa sekarangkan, aqies kan dah taknak couple couple ni tau. Ecewahhhhhhhhhhh ! ahahahaha. No more :D Ex ex aqies semua dah ade Gf baru. Untungnyaa diaorang :)
Btw, aku happy dengan life aku sekarang. Gaji aku pon boleh aku berhabis untuk ber-shopping jer, tak payah nak topup segala bagai tu. ahahahha. K abaikannnnn :3 Aku ade ayat omputih nak share dgn korang. Aku reka sendiri tahukkkkkk :P *broken english btw :* Wkwkwkwkwkwk


                        Nobody can't see my feeling,
                        nobody can't heard my weep,
                        nobody can't feel my tear,
                        this is complicated things,
                        secure all of this,
                        quiet through this faith,
                        more distinct about heart,
                        and try to wipe out
                        the disgrace.
This is our life 



                                                                       Aqies 



♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann