Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Friday, 15 June 2012

Nurbalqis :)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Kat sekolah macam biasa jer. Ahad ni sekolah aku buat hari guru, kitaorang kena buat persembahan btw cikgu yang akan pilih mana yang terbaik. Kelas aku lakonan. Alahai, lawak gila. Macam ape jehh -.- Nasib tak terpilih! Klupekan. Rasa menyesal pulak terpekik melalak macam orang gila dengan kawan aku nyanyi lagu Untuk Dia. Habis hilang suara aku. Arghhh! Sakit gila tekak. Macam ade emas je nak keluar. *Ktipuu :P Suara aku memang gila arh takda. Demam pulak tuhh. Hmm, ibu aku pernah cakap yang aku nih senang dapat penyakit. Kalau demam mesti susah nak baik. Aku ada cakap kat ayah nak buat check up keseluruhan. Tapi ayah tak bagi. Hmm, kenapa ekh? Aku memang ada penyakit ke? Yang aku tau, kulit aku sensitive. Tak boleh kena cahaya matahari banyak sangat. Hmmmmm :(
Wehh, harapan aku rasanya dah hancur nak dapatkan dia. Tangan aku yang gedik ni pergi bukak wall dia sambil like status dia sambil baca. Tetiba terbaca status nih. Alahai, hancur hati gua. Nampak gaya macam dia dah dpt Girlfiee. Hancur lebur harapan and hati gua bhaii >.< Ingatkan boleh lah dapat dia. Kalaulah dia tau. *Kmimpi jelah.

Aqies Havock

#Capital A
♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann