Hi stalker ! You beautiful because the one who's loved you not the one who you loved ♥

Wednesday, 18 January 2012

Sayang kakak so muchie !

Aku sayang sesangat kat kakak Sarah so muchie !
Dia take care aku kat hostel baik sangat . . .
Kadang-kadang sembahyang dengan dia . Terutama waktu maghrib . . Tunggu nak masuk isyak dia minta main tangan dia . Best sangat ! Kalau dia ngantuk mesti dia tidur kat aku sambil genggam tangan aku . . Dia marah kalau orang ganggu aku . Kalau dia layan budak lain depan aku nanti mesti dia tanya marah ke dan cakap jangan marah takda pape pon kamu sorang je . . Kekadang tu aku jealous lah jugak , tapi dia pon ada hak jugak . . . Btw , aku love sesangat kat kakak . Lepas sembahyang dia akan cium dahi aku . Adik rindu saat itu . Love that . Memuahh , Love you kakak .
I'll always forget youu :*
Memuahh . Love youu '<3
Credit to : Nurmaisarah Binti Muhd Zakir :)
♥ Thanks for the reading ♥

No comments:

Post a Comment

comment meyh !

Segala contengan diatas adalah hak kerajaan Mrs Batmann