Dia take care aku kat hostel baik sangat . . .
Kadang-kadang sembahyang dengan dia . Terutama waktu maghrib . . Tunggu nak masuk isyak dia minta main tangan dia . Best sangat ! Kalau dia ngantuk mesti dia tidur kat aku sambil genggam tangan aku . . Dia marah kalau orang ganggu aku . Kalau dia layan budak lain depan aku nanti mesti dia tanya marah ke dan cakap jangan marah takda pape pon kamu sorang je . . Kekadang tu aku jealous lah jugak , tapi dia pon ada hak jugak . . . Btw , aku love sesangat kat kakak . Lepas sembahyang dia akan cium dahi aku . Adik rindu saat itu . Love that . Memuahh , Love you kakak .
I'll always forget youu :*
Memuahh . Love youu '<3
Credit to : Nurmaisarah Binti Muhd Zakir :)





No comments:
Post a Comment
comment meyh !